04/04/2013

Din mening er vigtig!

Vil du spare 25% på et garderobetjek?

Jeg vil gerne blive endnu bedre til at rådgive mine kunder og derfor er jeg i gang med at lave en kvalitativ markedsanalyse. 

Til formålet er jeg ved at samle en fokusgruppe, bestående af kvinder, der har lyst til at dele deres tanker og holdninger om tøj, stil, påklædning og shopping.

Derfor har jeg brug for at høre din mening.

Du skal ikke forberede dig, men blot dukke op og være dig selv og bare have lyst til at dele din mening med os andre. Det er ikke vigtigt, at have nogen særlig viden om emnet eller tøj og stil i det hele taget. Jeg har kun brug for at høre dine umiddelbare tanker. Det eneste der er vigtigt er, at du en kvinde, bor på Sjælland og kan se dig selv i målgruppen for personlig styling.

Det kommer til at foregå mandag den 15. april kl. 19 - 21 på Frederiksberg i en  hyggelig og afslappet atmosfære med god forplejning i godt selskab ( ca. 6 - 10 personer)

Som tak for deltagelse, tilbyder jeg 25% rabat på et garderobetjek (normalpris kr. 2500,-)

Hvis du har lyst til at deltage, så skriv til modler.susanne@gmail.com 

Bestil garderobetjek hos Modler.dk

Ingen kommentarer: