05/01/2012

Flary jeans

Jeg har købt nye jeans - der kan noget helt andet, end dem jeg plejer at købe...

De stramme lav-taljede jeans, synes jeg stadig er cool(selvom de ikke ligefrem gør det bedste for korte stænger og skal opvejes af høje hæle, da den lave talje, har tendens til at forkorte underkroppen og dermed ser benene også kortere ud)

Anyway - nu har jeg omsider fundet de jeans, der kan det hele, når man gerne vil have benene til at se kilometer-lange ud:

1. høj høj talje, der får en fantastisk silhouet med en kort, løs overdel eller en skjorte med vidde nede i bukserne.
2. supercool sort farve, der både kan være nobel og rå - alt efter hvad der sættes til.
3. lang længde og bred benvidde, der gør at man kan gemme de høje hæle under dem, så man snyder øjet til at tro at det er benene der er lange.



Jeg vil, blandt andet, bruge dem med en taljekort sweater med 3/4-ærmer, jeg strikkede sidste år og for at tilføre lidt pynt - en smuk og skinnende similikugle, jeg fandt i H&M for et par år siden...

The flary jeans er i øvrigt også fra H&M

Bestil garderobetjek hos Modler.dk

Ingen kommentarer: