04/10/2011

Signature by Charlotte Eskildsen

Jeg er kommet helt ud af trit med at få lavet de indlæg til min blog, som jeg egentlig har rigtig meget lyst til at lave.

Til gengæld er jeg kommet rigtig meget i trit med at læse og studere og det snupper al min tid. Det betyder at mine indlæg kommer lidt mere sporadisk, men jeg øver mig i at få tid til at blive stabil igen..

Jeg har dog fået shoppet lidt - både med og uden kunder(!) og har købt 2 skønne angostrik til vintergarderoben.

Jeg er meget lykkelig for denne smukke cardigan, der har et skævt og sjældent udtryk på grund af det fine bælte, der kan justeres på 100 måder i bedste Designers Remix´ Charlotte Eskildsen´s "Signature"-stil.



Det er svært at se på billedet, men den har faktisk de fineste blå glimmer-stænk blandet i angorastrikken, der gør den så smuk...

H&M havde også en skøn angora-strik i en smuk blød orange pudder-farve, som er rigtig fin med læder-bukser eller sorte blanke jeans



Bestil garderobetjek hos Modler.dk

Ingen kommentarer: