22/07/2011

Badedragt

Jeg har længe været på jagt efter den perfekte badedragt, der udover at være fin, også skulle opfylde en række andre kriterier - nemlig:

1.
Stropløs, så jeg ikke får hvide mærker, der sjældent er kønt til stropløse kjoler og
toppe.

2.
Det rigtige bensnit, så mine korte ben bliver til lange stænger.

3.
Et fast- og opstrammende materiale, der holder på alle de bløde punkter.

4.
Figursyet, med det fineste feminine prinsessesnit og skrå indsnit, der forærer en mig den hvepsetalje, jeg altid har drømt om...

5.
Være enkel og hverken for sportsagtig eller for umage og pyntet.



Jeg var derfor henrykt, da jeg fandt denne supercool model i den sejeste dykkerdragt-agtige materiale med den grove lynlås, der gør den rå og sexet, ærbar og superenkel.

Kom nu sol....

Jeg fandt den i øvrigt i H&M på udsalg til kr. 100,- Hurra!

Ingen kommentarer: