19/05/2011

Tilbage igen

Tak for alle de hilsner om at min blog er savnet!

Jeg har holdt en længere pause, som jeg, blandt andet, har brugt på at studere kommunikation og er nu blevet så tændt på at studere, at jeg må i gang igen til efteråret(!)

Men men, nu er jeg tilbage igen og har selvfølgelig også shoppet en del og her er lige et udpluk.



Mine højtelskede sko, som jeg købte i fornylig..

De har bestået danseprøven med cocktails indenbords, men er helt umulige til en reception, hvor man bare står og står.. Av! - det må være cocktails´ene der gjorde forskellen..

- men sidde til middag i dem, det kan jeg! - og tage dem frem og bare beundre - det kan jeg også!

De er helt fantastiske til mine nyeste jeans, der har samme karry-farvede stikninger.



- og er også ret fine til kjolen fra Cos



Naturligvis har jeg også købt en af sommerens største tendenser - den lange kjole og min er selvfølgelig helt basic - så den passer til det meste.





Jeg vil bruge den til hverdag med et par flade sandaler, en sort blazer og en stråhat.



Et joggingsuit har jeg også købt!



Jeg bruger den mest hjemme, men en trenchcoat og mine slidte All Stars klæder den på en sporty dag.

3 kommentarer:

Lise sagde ...

Dejligt du er tilbage - jeg synes din blog og koeb er meget inspirerende- Lidt mere ¨voksen¨ stil er skoent at se blandt mange meget unge bloggere

Lise
www.detskalsmageafnoget.blogspot.com

Agnete sagde ...

Hej Susanne.
Godt at du er her igen!
Knus,
Agnete

Susanne sagde ...

Tak Lise og tak Agnete:-)