14/09/2010

Støvler i New York

Selvfølgelig kan man købe sig ludfattig i New York og er også allerede på vej. Får virkelig min egen medicin at smage, (læs: "køb aldrig hvis du er i tvivl og det ikke gør en forskel for din garderobe") når man står i de sejeste butikker og bare har lyst til at købe!

Hvis jeg er den mindste smule i tvivl eller godt ved, at jeg har noget der minder om det i forvejen, går jeg en tur "around the block" og mærker efter. Jeg er endnu ikke vendt tilbage til et tvivlkøb, så teorien holder.

Til gengæld var jeg slet ikke i tvivl, da jeg fandt disse skønne støvler og flåede visakortet op med det samme.





De øverste købte jeg i Bloomingdales og de nederste i Saks på 5th Avenue


Bestil garderobetjek hos Modler.dk

1 kommentar:

Ann sagde ...

man må godt når man er i NY-City!!!!!! Og super fede støvler!! Tillykke med dem;)Ann