20/09/2010

Sidste dag i New York

Jeg er netop hjemvendt efter 10 dage i New York. Det har været fantastisk og jeg var i virkeligheden slet ikke klar til at rejse hjem. Alt for mange ting jeg ikke nåede at opleve. Byen er jo HUGE!! - og et superinspirerende sted at være. En fantastisk mangfoldighed og er meget imødekommende og tilbagelænet folkefærd.

Den sidste dag tog jeg i Central Park på en smuk solskinsdag.



Butikkerne er klart et mål i sig selv. I mange af de små butikker, var de bemærkelsesværdig fænomenale til at dekorere og style deres udstillinger.. Desværre var de ikke så glade for lade det fotografere...En ekspedient fortalte mig, at de var så trætte af alle de modebloggere, der aldrig købte noget og blot lod sig selv fotografere i prøverummene med butikkens tøj på og i øvrigt kommer der rigtig mange mennesker, som blot vil inspireres til deres egne butikker...så derfor havde de en politik om det..fair nok.

På en måde forstår jeg ham, men alligevel ikke...det er jo en superreklame for deres styles?? - og så kan man jo vælge at tage det som et kompliment..

Jeg fik dog lov til at tage et par billeder bl.a. i Past Present Future, som er en fin second hand butik på 168 Ludlow Street som ligger i Lower East.



Jeg må lave en liste over gode steder i New York og så skal jeg se at få pakket ud...

Bestil garderobetjek hos Modler.dk

2 kommentarer:

Katja Lundbech sagde ...

Hej Susanne

En liste over fede butikker og steder i NYC vil være højt skattet!! Jeg skal nemlig derover til foråret og shoppe igennem uden børn og med mand :-)

kh en trofast læser af din blog, Katja

Susanne sagde ...

Hej Katja. Det lover jeg dig. Det er nemlig superfedt at have noget konkret at gå efter, da man hurtigt kan blive overvældet af alle mulighederne. Glæd dig - det bliver fantastisk!