28/09/2010

Acne

Selvom vi har haft nogle skønne lune dage, er der vist ingen vej tilbage - efteråret er her. Ved denne årstid, synes jeg altid, at det er hyggeligt at skulle putte sig i tykt strik og skønt at skifte look. Fedt med nye støvler, frakke og lunt strik.

Jeg vil meget gerne putte mig i denne skønne sag fra Acne, der vil være så fin både til mine nye støvler og til mine ruskindsstøvletter.



Når jeg bruger den med de army-inspirerede støvler, vil jeg bruge den med leggings og et chunky armbånd - til ruskindsstøvletterne vil jeg tilsætte sort tights og et tyndt, fint silketørklæde for et mere feminint og chik look som variation.

Kjolen i uld/cashmere fåes er set hos youheshe.com

Bestil garderobetjek hos Modler.dk

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej..
Ved du, hvad denne style hedder? Jeg vil SÅ gerne ha den..

Trine :)

Susanne sagde ...

Hej Trine,

Den hedder "Marion"..Held og lykke med at finde den..

Susanne