23/09/2010

10% rabat på til dig

Jeg skal holde tale på på Teknologisk Institut den 11. oktober og vil fortælle om hvordan man for det bedste ud af sig selv og om hvordan man udstråler professionalisme.



Hvis du er receptionist eller på anden måde arbejder med kundeservice og har lyst til at deltage, kan jeg tilbyde dig 10% rabat. Skriv i så fald til:

Katrine Bøgh Brixen
kbb@teknologisk.dk

Du skal blot skrive at du er henvist af mig, for at opnå de 10% rabat.
Læs programmet her

Bestil garderobetjek hos Modler.dk

2 kommentarer:

Camilla sagde ...

Hej Susanne

Ej det ser spændende ud, jeg er receptionist, men desværre vil min arbejdsplads ikke bruge penge på jeg kommer med :-(

Jeg har i øvrigt tidligere skrevet til dig, ang. en støvleguide, og fik udøver mine By Malene Birger Støvler købt de små grå støvlettet du anbefalede, de er så fine :-)

Derudover tak for en god blog, kunne godt tænke mig en gang imellem, at man så dig med de fine ting på, det giver en bedre vurdering af hvorden det sidder.

VH Camilla

Susanne sagde ...

Kære Camilla,

Hvor fedt at du har købt de grå støvler - de er så fine!

Det det med at vise billeder af mig selv, er jeg nu ikke så sikker på vil ske...tænker lige lidt over det, da jeg egentlig synes, at det bliver for poppet, men jeg kan godt se din pointe..hmm..