13/11/2009

Ankelstøvler

Har endelig fundet de sorte ankelstøvler, der gør mine kjoler og nederdele anvendelige til vinterlooket.

Jeg synes ofte, at jeg bliver alt for fin, når jeg har høje sko på til kjoler og nederdele, så ankelstøvler giver tilpas meget rå kant både til strømper og leggings.



Fandt også disse støvler i en butik, jeg normalt aldrig shopper i - Xandra på Gammel Kongevej og må erkende, at når jeg har et helt klart billede af hvad jeg søger og ikke kan finde det i de butikker, jeg elsker at shoppe i, må jeg ty til andre metoder. Det er 3. gang i løbet af efteråret at det er lykkes mig at finde det jeg søgte i butikker, jeg ellers aldrig ville frekventere - både mine lyse ruskindsstøvler og mine sorte boots med nitter og nu mine sorte ankelstøvler, som i øvrigt også er supercool til jeans.

Bestil garderobetjek hos Modler.dk

2 kommentarer:

SUS sagde ...

Åååh SUS er forelsket i denne fine blog!

Besøg os på www.sos-su.blogspot.com

Line Love

Susanne sagde ...

Kære SUS - Hvor dejligt:-)