27/08/2009

uldkjole

Kjolen fra Acne var fin i virkeligheden, men også lidt kedelig...og da den kradsede, blev det let at tage beslutningen om at det heller ikke var den, der bliver min vinterkjole.
Var derimod et smut forbi Cos hvor jeg fandt et andet rigtigt godt bud



Den er meget fin på. De store lommer og de stramme ærmer giver den en fin silhouet.
Helt skøn til mine nye støvler



som var endnu et scoop til ingen penge; kr.1299,- kontra kr. 2500,- som er gennemsnitsprisen for denne sæsons bikerstøvler med nitter...
Støvlerne fandt jeg hos Nilson på Købmagergade.

2 kommentarer:

Magdalena sagde ...

Kan du være venlig og skrive hvad artikel nummer støvler fra Nilson har. Jeg er fra odense og da jeg ringede til butikken for at spørge om dem kunne de desværre ikke oplyse mig om de stadig har dem.

På forhånd tak

Susanne sagde ...

Kære Magdalena, det kan jeg desværre ikke oplyse om, da jeg ikke har dem længere. Beklager:-(