18/08/2008

Styling session

Hvor jeg dog elsker mit arbejde!

Forventningens glæde, passion og engagement fylder hele processen - fra den første kontakt, hvor jeg skal spore mig ind på et nyt menneske - til at stå i prøverummet og opleve forvandling og forandring.

Alt går op i en højere enhed, når jeg står der ved siden af den kunde, der giver mig al sin tillid og jeg ser hende blomstre og stråle, fordi hun ser sig selv i et nyt lys.

Det gør forarbejdet til den næste session endnu mere inspirerende og må erkende, at det er umagen værd at lave et grundigt gennemtænkt forløb, der gør det til en god oplevelse. Roligt tempo, god tid og midtvejs-evaluering giver bonus.

Til min seneste opgave, havde jeg linet alt op inden session og havde lavet en nøje detaljeret plan - step by step.
Opgaven var at inspirere kunden til en ny stil, men med små skridt.
Jeg valgte et par gode basisting, som hun selv kunne bygge videre på.

Hun fik set og prøvet tøj, hun gerne ville opnå at klæde sig i - det vil sige, at hun fik et klart målbillede og fik prøvet af, hvordan hun, helt konkret, kan komme derhen med enkle virkemidler og i et tempo, der passer til hende.

Var helt høj på hendes vegne, da vi skiltes efter en evaluering og en vitamininsprøjtning af en juicedrink.

1 kommentar:

Xucong Lundu sagde ...

celine the globe renowned high-class company. The modern celine bag developer take your a new many new amount. celine handbags features a lot of sorts of resources along with hues, certain celine bags bag. It doesn't matter you wish to get image all the time as well as inside qualifications in the demonstrate position, it does not take brilliant one particular, which enable it to cause you to be attractive.