05/08/2008

I bedste Velorbis-stil

Når den gode stil følger med ud i måden, vi transporterer os på, bliver det næppe mere gennemført.
Blev forleden bedt om at test-køre en af de smukke Velorbis-cykler, nærmere betegnet "SCRAP DELUXE" og hvilken bonus-opgave!
Min husbond, der blogger om de chikke københavnske cyklister Copenhagen Cycle Chic skulle anmelde cyklen og jeg prøvekøre den.

Vi cyklede rundt på Vesterbro og over broen til Islands Brygge i et smukt solskinsvejr.
Nød at cykle for at cykle og ikke skulle nogen steder hen - og så på en cruiser - manden min har allerede en Scrap Deluxe (Gents), så det skortede ikke på opmærksomhed når vi kom cyklende på vores opsigtsvækkende "Velorbis-er" (til stor morskab for os selv, da det næsten er det samme som at komme anstigende i ens vindjakker):-D

Cyklen er i en liga for sig - den supercool grå stelfarve kombineret med de cremefarvede dæk, det lækre brune læder på håndtag og sadel og veldrejede skærme og lygter er ren eleksir for øjet. Ej at forglemme den lille "nummerplade" med Velorbis-logoet i rød skrift. Cyklen er enkel, klassisk og samtidig helt unik.

Stellets opbygning giver en følelse af at sidde højt, rank og med det store overblik.
Hjulene virker, somehow, mindre end på andre cykler og gør at man har en følelse at køre på en minicykel - på den funky måde.
Helt igennem en skøn oplevelse og en cykel man bør opleve - ikke mindst for det æstetiske kick!
Tjek den ud på velorbis.dk

1 kommentar:

Janine sagde ...

Cykling er en af min hobby, men jeg bruger den gamle cykel, den langt højere en. Det giver mig en god øvelse hver morgen. Det giver en god fysik, kropsform, fordi det hjælper vores muskler til at bevæge sig på en ordentlig måde, og brænder ekstra fedt, i stedet for bare at sidde og glemmer dig selv. - juicy couture daydreamer