29/07/2008

Secondhandbutikker

er rigtig gode steder at lede efter unikke ting. Jeg er vild med konceptet. Det er muligt at finde skønt tøj, der ikke hænger i alle de andre butikker. Jeg har fundet en del af mine ynglingsbluser secondhand. Føler at jeg har gjort et kup, når den kjole, der er gået ud af produktion eller er udsolgt alle steder, pludselig hænger tilgængelig i min størrelse, fordi en anden ikke længere bruger den.

Butikkerne vælger ud fra deres egen stil og smag - om det er eksklusive designermærker eller den geniale top fra Zara, der ikke længere fåes, - blot en stil og en stemning, der gør det til et personligt sted at handle. Så kan du lide stemningen og stilen i en butik, så hold endelig øje med den, for det der er så skønt er jo, at tøjet ofte og hurtigt skiftes ud. Det er samtidig en supergod måde at få råd til nyt tøj på, aflever det du ikke bruger og få råd til det de andre ikke bruger:-)
By the way - så besøg muda nashi Rigtig god stil....

Ingen kommentarer: